אחד הפרויקטים המורכבים שביצענו כלל ייצור של קורות גירדר (קורות פחים) במשקל כולל של כ־100 טון, עבור גשר רכבת ישראל באורך של כ־150 מטר, הממוקם בפאתי העיר מודיעין.
העבודות כללו תכנון, ייצור והרכבה של קונסטרוקציית פלדה כבדה ומדויקת – כאשר תושבות העמודים של קשתות הגשר כבר היו יצוקות בבטון בשטח, מה שחייב ביצוע קפדני של מדידות, דוגמאות ושבלונות מותאמות אישית לצורך התאמה מדויקת ושלמות מבנית
התושבות תוכננו מראש לעמודים משופעים בשתי זוויות – הן כלפי חוץ הגשר והן לאורך תוואי הגשר – דבר שהיווה אתגר הנדסי בביצוע והצריך רמת דיוק גבוהה במיוחד.
בנוסף לייצור קונסטרוקציית הגשר, ייצרנו והרכבנו גם שני גגות "יהלום" לחדרי מדרגות, במשקל כולל של כ־12 טון
הגשר נבנה מעל תוואי תחבורתי פעיל במיוחד – 4 פסי רכבת ו־6 נתיבי תנועה – ורוב העבודות התבצעו בשעות הלילה, לאחר סגירת התנועה בהתאם להנחיות הבטיחות ולוחות הזמנים של רכבת ישראל
הפרויקט בוצע במלואו במפעלי געש מתכות והושלם תוך עמידה בלוחות זמנים צפופים מאוד ולשביעות רצון מלאה של הלקוח.